Christian Arendorf

22. april 2019

Roskilde skal være kendt for mere end Roskilde Festival, og Dyrskue.
Vi skal også være kendt for et VELFUNGERENDE SYGEHUS, være kendt for gode skoler med plads til alle børn, og vi skal have passende antal boliger at tilbyde, både til unge og seniorer.

Vores skoler er vejen frem for vores "guldklumper", derfor er det vigtigt at de er velfungerende, at de har plads til alle børn - og de børn, der har særlige behov, skal ikke være bange for ikke at få den hjælp de skal have, der skal afsættes flere midler til speciallærer til de børn, der har det svært, så de børn med vanskeligheder kan blive og gå i skole i den by, hvor de bor.

Jeg arbejder for et velfungerende sygehus, som naturligvis SKAL have en skadestue med lægebemanding døgnet rundt, dette giver størst tryghed for os alle, derudover skal vi have så mange funktioner som muligt til Roskilde Sygehus, dette til gavn for patienter og pårørende.

Jeg arbejder også for at vi får nemmere vil at komme til og fra motorvejen -- jeg arbejder for en frakørsel som kører direkte op på Vindingevej, når man kommer fra Holbæksiden, derudover vil jeg arbejde for en ny frakørsel til det nye byggeri (Biltema og Bauhaus) når du kommer fra København, dette for at mindske belastningen af Københavnsvej som er stærkt trafikeret i forvejen.

Christian Arendorf
DIN Stemme I Roskilde Byråd !!