Besøg Lauritz.com

6. september 2019

Store Hedevej 4, i Roskilde, onsdag d. 2 oktober 2019 kl. 16.30 til ca. 19.00.

lauritz.com er efterhånden blevet en institution indenfor auktionsverdenen. Virksomheden er specielt kendt for deres on-line auktioner ligesom der løbende er udsendelser på TV2 Fri.

Der er mulighed for at medbringe 2-3 effekter til vurdering af lauritz.com eksperterne.

Forløbet af besøget er følgende.
- Vurdering af de medbragte effekter
- Rundtur i huset
- Præsentation af virksomheden i showrummet.

Der vil selvfølgelig blive mulighed for at stille spørgsmål undervejs i besøgsforløbet.

Hele arrangementet koster kr. 50 , - pr. deltager.. Dette inkluderer hele besøget med kage og noget at drikke. Lauritz giver bl.a. et glas vin i showrummet.

Deltagelsen er begrænset til ca. 22 personer.

Bindende tilmelding efter ”først til mølle- princippet” senest tirsdag den 24 september til Marianne Kiærulff  på mail: mk@hejnstrupdal.dk  eller på mobiltelefon nr./ Tlf nr. 23251350/ 4673 0254

Som sædvanlig er du velkommen til at tage din mand/kone/kæreste med. Også gode venner med den rigtige alder, som du synes skal møde os, er velkomne.

VAKS* udvalget

VAKS* betyder Venstres Aktive Kreative Seniorer. Alle 50+’ere, der er medlemmer af Venstre i Gundsø er med i VAKS. VAKS udvalget gennemfører én gang i kvartalet et arrangement, hvor der lægges stor vægt på det sociale samvær, men også at det skal være en oplevelse udover det sædvanlige.

Donec malesuada non ex viverra porta. Donec porttitor sem sit amet orci finibus ullamcorper. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Proin eu diam in dolor varius consequat. Donec vel risus nunc. Proin placerat non nulla sit amet feugiat. Maecenas gravida odio arcu, vitae semper eros malesuada et.