Venstre Syd arrangerede møde om erhvervspolitik

25 maj 2017

CP – Container Partners er en lokal virksomhed placeret i Viby Sjælland. Virksomheden lagde 4. maj 2017 lokaler til et møde om erhvervspolitikken i Roskilde arrangeret af Venstre Roskilde Syd.

Der var samlet over 40 deltagere som først fik en gennemgang af virksomheden af Ejer og direktør Julie Bruun og direktør Peter Jacobsen. Virksomheden producerer og udlejer containere, mandskabsmoduler til byggerier og pavilloner til kontorer, skoler, og beboelse og endelig udlejer virksomheden entreprenørmateriel i stor stil. Tilhørerne fik en oplevelse af en virksomhed i god drift og vækst, hvor kundeservice og nærhed i beslutningerne er i højsædet.

Indlederne – alle medlemmer af Roskilde byråd for Venstre – Bent Jørgensen og Jette Tjørnelund samt Lars Christian Brask, som også er lokal folketingskandidat, gav hver deres bud på hvordan erhvervslivet kan få bedre vilkår i Roskilde kommune.

Den efterfølgende diskussion viste, at der er mange forhold, som kan forbedres både for en virksomhed som CP, men også for mange andre mindre virksomheder i kommunen.

Adm. Dir og ejer Jytte Bruun fortalte om CP og præsenterede panelet for virksomhedens ønsker til kommunal erhvervspolitik

Direktør Peter Jacobsen viste virksomheden frem

Lars Berg Olsen styrede diskussionen med de 3 oplægsholdere fra venstre Lars Christian Brask, Jette Tjørnelund og Bent Jørgensen